Last minute voorbereiden... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Monique Bruins - WaarBenJij.nu Last minute voorbereiden... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Monique Bruins - WaarBenJij.nu

Last minute voorbereiden...

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juni 2015 | Nederland, Meppel

...En dan krijg je gisteren in de middag een telefoontje dat je naar Frankrijk voor 2 maanden gaat volgende week!

Super gaaf natuurlijk, maar shit wat is dat snel ineens. Het langste dat ik ooit eens van huis was, was 2 weken en toen had ik alweer zin om weer ''lekker'' naar huis te gaan. Maarrr, dit jaar heb ik écht zin in even wat anders. Lekker in me eentje erop uit, naar een vreemde omgeving, nieuwe mensen ontmoeten. En de hele zomer bezig zijn. Sommige vriendinnen wisten nieteens dat ik hiermee bezig was, eerlijk gezegd was dit ook weer een impulsieve actie van me. Ik dacht, cool lijkt me ook wel wat, deze hele zomer werken in het buitenland. Toen ben ik gaan brainstormen wat mij nou echt leuk leek, en kwam ik uit bij Vacanssoleil. Sollicitaitie gedaan, en gelijk een uur later al een telefoontje of ik langs wilde komen en de volgende dag zat ik in Eindhoven voor gesprek + praktijktraining, en thankgooodd: ik was aangenomen.

En dus gisteren bericht gehad dat ik deze hele zomer aan de slag mag op camping Lac des 3 Valleés in Lectoure (tussen Bordeaux en Toulouse) zo'n 100 kilometer van de Spaanse grens. Daar mag ik de hele zomer de campingclown uithangen (ik hoef niet in apenpak, maar mini disco, knutselen, gezellig doen met de mensen je kent het wel), 's avonds de nodige gezellige feestjes organiseren voor de jeugd (ha daar hoor ik zelf ook bij?) 1x per week een vuurwerkshow omdat de camping dit jaar 50 jaar bestaat en er zullen avondshows zijn waar ik in ga springen daar waar nodig. Die mensen waren enthousiast over dat ik de artiestenopleiding deed, dus ik ben benieuwd wat ze mij te bieden hebben.

6 dagen in de week ga ik werken, 1 dagje vrij. Vrij pittig, maar lekker geld verdienen en ik krijg er stage uurtjes voor van school dus, super chill. Volgende week vlieg ik heen, dan heb ik nog 1 dagje voor mezelf om kennis te maken met de mensen en de omgeving te verkennen en die dag daarna ga ik aan de slag! Gelukkig word ik goed voorbereid, vrijdag ga ik ook nog weer naar Eindhoven voor een korte training hoe je leuke activiteiten neer kan zetten etc.

Ik probeer wekelijks voor familie en vrienden hier een berichtje te plaatsen, voor zolang ik dat volhou en daar zin in heb. Verwacht er niet teveel van, maar wie weet dat ik de smaak te pakken krijg. Ik weet het niet! Als het elke keer zo'n verhaal als nu word moet het wel goedkomen haha. Nou dit was mijn verhaal eigenlijk tot nu toe. Plaats vooral een berichtje hieronder als je het hebt gelezen, dat vind ik leuk :) Ik heb er zin iiiiiiiin.

Au revoir

  • 24 Juni 2015 - 18:32

    Brenda:

    Topper! Much loveeee

  • 24 Juni 2015 - 18:50

    Heleen Spijkerman:

    Monique we wensen je heel veel succes in Frankrijk . En leuk dat je een reisverslag bij houd kunnen we toch beetje lezen wat je daar zo al moet doen .

  • 24 Juni 2015 - 21:56

    Linda:

    Jaaaa, leuk als je iedere week even een verslagje typt! Blijven wij ook op de hoogte! :) Geen heimwee krijgen he :D je mist hier toch niks in het saaie Meppel... Kussieee

  • 24 Juni 2015 - 21:59

    Ellen :

    Gaaf! En zoals Linda ook al zegt, gewoon wel geregeld een berichtje hier doen! Is leuk!

  • 24 Juni 2015 - 22:29

    Monique Bruins:

    Aah bedankt! Jaa, ik ga het proberen om iedere week wat neer te zetten zus. Kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Voor 2 maanden werken als animatrice in Zuid-Frankrijk op een grote 5 sterrencamping, let's gooo

Actief sinds 24 Juni 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 2632

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 22 Augustus 2015

Werken als animatrice in Zuid-Frankrijk

Landen bezocht: