Au revoooir NL! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Monique Bruins - WaarBenJij.nu Au revoooir NL! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Monique Bruins - WaarBenJij.nu

Au revoooir NL!

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 Juni 2015 | Nederland, Meppel

Laatste berichtje vanuit NL! Whoo. Gisteren ben ik weer naar het hoofdkantoor van Vacansoleil in Eindhoven geweest voor een laatste informatie ochtend, dit was met allemaal Belgen die in de horeca gingen werken.

Wel een andere functie, maar de informatie wat werd gegeven was eigenlijk voor iedereen van toepassing omdat iedereen voor vacansoleil gaat werken. Er werd mij verteld dat ik in een chalet sliep met 2 anderen. Het team waarin ik ga werken bestaat uit 28 mensen, varierend van Ieren Italianen en Fransen en 2 Nederlanders. Met de 2 Nederlandse meiden heb ik al contact gelegd, de camping had onze contact gegevens uitgewisseld. Wel beter, ik reis nu samen met Meike die daar ook gaat werken tegelijk met mij. Spontaan meisje, en gisteren hebben we al even geskypet. Aangezien we zo laat nog boeken kunnen we niet meer vanaf Schiphol reizen, dus nu zal ik eerst 3 uur met de trein naar Sittard gaan, en vanaf daar pikken Meike en haar ouders mij op om naar het vliegveld in Brussel te gaan, en vanaf daar vliegen we naar Toulouse. In Toulouse worden opgehaald door mensen van de camping. Dus dat is wel fijn. Zag al helemaal scenario's om met een eng gammel treintje door de Pyreneeen naar de camping te moeten.

Een ander meisje die al vanaf 1 juni op de camping is, heb ik ook contact mee gehad, via whatsapp. Ze heet Klaaske. Hopelijk is ze net als haar naam doet klinken: gewoon lekker gezellig. Ze vertelde dat ik een goeie binnenkomer heb, wanneer ik begin met werken is er net als in Nederland een hittegolf, alleen dan nog een tikkie warmer. Lekkerrr. Gelukkig hebben ze daar 's middags siesta.

Wat Een Reis gisteren trouwens, nadat ik van het hoofdkantoor in Eindhoven kwam, nam ik de bus naar centraal station. Toen bedacht ik me dat ik ook wel even naar de Primark kon gaan om nog even laatste zomerkleding op te halen om vervolgens weer naar huis te gaan. Nou ik was blij dat ik naar huis kon, want warm weer + die eindeloze lange rijen voor de paskamers in Primark, daar word je ook niet vrolijk van. Dus ik stond op het station om trein naar huis te nemen, en dacht shitttt heb mijn papieren laten liggen op het hoofdkantoor. Dus kon ik nog weer een halfuur terug met de bus, en 10 minuten lopen naar het hoofdkantoor. Kom ik daar, kreeg ik een reactie die je dan niet wilt horen: ach je had niet terug hoeven komen hoor, we waren net bezig het naar de camping te sturen. Ha top.

Wat leuk is, Lisette (meisje die ik ken van mijn vorige opleiding) staat de komende zomer 2 weken bij mij op de camping! Hoe toevallig! Dat vind ik dus wel heel erg leuk, zal ook wel vaker voorkomen dat ik misschien wel plaatsgenoten tegenkom aangezien de camping helemaal is vernederlandst.

Nou dit was m'n laatste berichtje vanaf Nederlandse bodem, ik heb er super veel zin in. Maaarr vind 't ook echt super spannend. Volgende verslagje is vanaf FRANKRIJK! Whoooo.

X Monique

  • 27 Juni 2015 - 15:42

    Caminofrans:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Voor 2 maanden werken als animatrice in Zuid-Frankrijk op een grote 5 sterrencamping, let's gooo

Actief sinds 24 Juni 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2629

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 22 Augustus 2015

Werken als animatrice in Zuid-Frankrijk

Landen bezocht: